Proprietăți – potrivit pentru motoare pe benzină și diesel cu și fără turboalimentarea gazelor de eșapament – proprietăți excepționale de funcționare de urgență – livrare rapidă de ulei la temperaturi scăzute – rezistenta mare la uzura – comportament bun la pornire la rece – testat pentru convertoarele catalitice – stabilă la îmbătrânire și vâscozitate stabilă – curățenia remarcabilă a motorului
Specificaţii şi clasificări:
ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 15W-40 SAE J300
Densitate la 15°C 0,875 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 100,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 14,5 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -25°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -20°C <=7000 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 150 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -36°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 11,0% (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 228°C DIN ISO 2592
Numărul total de bază 9,0 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă sulfat 1,0 – 1,6 g/100g DIN 51575
Culoare gri
Donmeniul de aplicare:
Uleiul de motor pentru motoare cu benzină, motoare Diesel şi motoare turbo. Se pretează în special la intervale mari de schimbare a
uleiului şi pentru condiţii de exploatare extreme.
Mod de utilizare:
Se respectă prescripţiile producătorilor de automobile şi de motoare.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.