Ulei Motor Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30-5L
Descriere
Ulei universal conform celor mai noi tehnologii de la Audi, BMW, Mercedes-Benz şi grupul VW
Uleiul de motor hightech cu viscozitate redusă, fabricat prin tehnologie de sinteză, din generaţia Longlife 3 asigură o curăţenie deosebită a motorului datorită rezervei de putere mari. Îndeplineşte cele mai stricte cerinţe de testare ale producătorilor renumiţi de autovehicule. Reduce formarea de depuneri nedorite la motoarele pe benzină şi Diesel cu injecţie directă (FSI, TDI, Common-Rail etc.). Menţine consumul de ulei la un nivel scăzut. Asigură funcţionalitatea filtrului de particule Diesel (DPF) şi garantează o
durată de serviciu maximă. Cu protecţie la uzură îmbunătăţită. Special pentru autovehiculele cu intervale lungi de schimbare a uleiului (WIV etc.).
Proprietăți
– testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice
– reduce emisiile poluante
– funcționarea lină a motorului
– reduce consumul de combustibil
– lubrifiere instantanee după pornire la rece
– durată lungă de viață a motorului
– rezistență excelentă la uzură
– presiunea optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare
– curățenia remarcabilă a motorului
– fiabilitate ridicată a lubrifierii
– stabilitate optimă la îmbătrânire
– stabilitate mare la forfecare
Corespunde şi indeplineşte următoarele specificatii:
ACEA C3 • API SP • BMW Longlife-04 • MB-Approval 229.31 • MB-Approval 229.51 • MB-Approval 229.52 • Opel OV 040 1547
– D30 / Opel OV 040 1547 – G30 • Porsche C30 • VW 504 00 • VW 507 00
LIQUI MOLY recomandă de asemenea folosirea acestui produs şi la autovehicolele cu următoarele specificaţii :
ACEA C2 • BMW Longlife-01 (bis MJ 2018)* • BMW Longlife-01 FE (bis MJ 2018)* • Fiat 9.55535-S1 • Fiat 9.55535-S3 • GWM •
HAVAL • VW 500 00 • VW 501 01 • VW 502 00 • VW 503 00 • VW 503 01 • VW 505 00 • VW 505 01 • VW 506 00 • VW 506 01
(Ausnahme R5 und V10 TDI-Motoren vor 6/2006) • Wuling • *nur zulässig für BMW Ottomotoren ohne Partikelfilter im Gebiet der EU
einschließlich Norwegen, Schweiz und Liechtenstein
Caracteristici tehnice
Clasa SAE 5W-30 SAE J300
Densitate la 15°C 0,855 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 70 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 12.2 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 173 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -42°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 9,5 % (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230°C DIN ISO 2592
Numărul total de bază 11,1 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat 0,85 g/100g DIN 51575
Culoare L3,5 DIN ISO 2049
Domenii de utilizare
Pentru motoarele pe benzină și diesel care respectă standardele de emisii Euro 4, Euro 5 și Euro 6 (inclusiv FSI, common rail și pompe
duze). De asemenea, potrivit pentru vehiculele cu motor (CNG / GPL) și vehiculele cu filtru de particule diesel (DPF), chiar dacă este
recondiționat. Excepție: motoarele R5 și V10 TDI fabricație înainte de 06/2006. Testat pentru utilizare cu turbocompresoare și
convertori catalitici. Pentru cerere universală pentru cele mai noi tehnologii motorizate de la Audi, BMW, Mercedes-Benz și VW Group.
Mod de utilizare
Se vor repecta indicaţiile producătorilor de motoare şi autovehicule. Eficienţă maximă şi protecţia filtrului de particule este asigurată
doar dacă uleiul se utilizează în stare neamestecată.
Indicaţii pt. atelierele de service: restul de ulei din rezervor nu trebuie să fie mai mare de 5%.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.